Somnar snart!

2009-05-07 @ 21:25:59
Gäsp säger jag, otrevligt men sant. Blev inte många timmar sömn inatt och det har speglat av sig på en trött dag idag.
Historiaarbetet som jag skrev får vi väl se vad det blev av, har så svårt och säga, kan vara bra lika väl som dåligt

Putträning på ett kallt och lite regnit Barsebäck imorse. Klädde mig med vindjacka, regnjacka, fleece och regnbyxro haha frös ändå! Men träningen gick bra, hann även köra svingträning också. Inte mycket som satt kvar som var bra, samtidigt känns det inte lika långt borta som förra året.

Till skolan för att avsluta arbetet och för en religionslektion om Buddhism. Verkligen den religionen jag mest skulle kunna stå bakom om jag skulle välja.

Hem igen för att sova en timme, behövdes och sedan fixade jag i ordning mig och tog bussen till Jenny för lagmöte och god suschi. Alltid lika trevligt! :) Om jag inte är direkt motiverad till att tävla i år är det just seriespelet jag tycker är ett kul moment som inte blir på samma sätt rikigt. Mycket mer lagkänsla blir det såklart.

Nu är jag hemma igen och ögonen slå snart ihop. Ska bara lyssna på en hörövning inför engelskanatonella imorgon och sedan sova!! Gött att få sova igen mina tappade timmar, behöver det för de kommande dagarna och veckan.
Kommentarer
Postat av: danne

måste ha varit väldigt kallt om du förs med jacka och fleece ;) kanske är rusen av dig :P

2009-05-25 @ 13:24:20
URL: http://dssweden.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0