Snart smäller det!

2009-05-11 @ 09:14:16
Nu är det inte långt kvar innan klockan är 14 och premiären är ett faktum. Det gäller ju att den är bra, så att inte ryktet blir dåligt veckan igenom!
Har sovit tio timmar i natt, vilket var skönt och välbehövligt. Så nu känner jag mig mer redo än någonsin. Är sådär lite pirrigt laddad, men det är bara bra för det är så det brukar vara inför tävlingar och dyl.

Nu ska jag äta frukost och bege mig till teatern klockan 10. Ni vet var ni hittar mig under dagen och så får vi se hur det blir med kvällsföreställningen också.

Ha en härlig start på veckan!
Kommentarer
Postat av: Caroline Werne

Du var väldigt duktig idag!

Det var ni allihopa btw :D

2009-05-11 @ 22:17:47
URL: http://carolajne.webblogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0