Skolveckan startar

2009-05-05 @ 11:23:56
Hej på er!

Nu sitter jag och gör en spanskaläxa och sedan ska jag till skolan. Börjar ovanligt sent för att vara tisdag, men det var skönt. Låg och funderade på en massa saker och kunde inte somna igår, så det var nödvändigt. De kommande två veckorna kommer det krävas mycket av mig, vet inte om jag orkar med alla skoluppgifter, men jag måste. Usch!

Men nu ska jag fortsätta. Efter skolan väntar handling och sedan träning. Hoppas att vädret bättrar på sig till dess!


Kommentarer
Postat av: mamma

Så söt du är <3!

Jag ska stötta och heja på dig så att du orkar de kommande veckorna! Älskar dig!Pussar o kramar

2009-05-05 @ 12:50:45

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0