Sifferdyselexin fortsätter

2009-05-26 @ 01:00:30
Hej på er!

Träningen imorse var i grått och tråkigt väder, men på eftermiddagen blev det stor sol! Blir nog somrig klädsel imorgon tror jag. Träningen bestod av närspelstest som gick helt okej för egen del. Puttarna flöt otroligt bra och vägde upp för, för dagen dåliga(!) chipar och bunkerslag.

Tillbaka till skolan för natur och analysen om excursionen. Sedan var det matten...bara en sorglig historia alltihop. Hade känslan att det hade gått bra, men missade med 2½ poäng godkänt, så ja, det blir mer sifferdyselexi i höst. JAG ORKAR INTE! Men pallar inte bry mig för tillfället alls.

Hemma igen har jag mest tagit det lugnt. Sov en liten stund och har ätit och tittat på Grey´s.
Imorgon har jag engelskanationella, men inget hänger på det så det spelar mindre roll. Mathandling och träning ska göras efteråt.

Sov så gott!



Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0