Dejting - tillvägagångsätt?

2009-05-04 @ 10:35:10
Igår hände något som gjorde mig mycket förvånad. Om jag ska träffa någon så ska det på något sätt finnas en koppling mellan oss för att jag överhuvudaget ska känna att jag vill träffas. Men det blir ju oftast så då man umgås i sitt kompisgäng och kanske stöter på kompisar till kompiar osv. Jag är alltså nog inte den som skulle stöta på någon random kille och vilja fortsätta träffas, oftast eftersom jag inte har koll på bakgrunden.

Men igår när jag cyklade hem från fotbollen stannar en kille mig plötsligt. Jag trodde han skulle fråga om vägen men det visade sig att han tänkte att han om han såg någon som skulle verka intressant så skulle han fråga denna, detta hände nu mig. Jag var väldigt reserverad samtidigt som jag var vädigt förvånad över att han hade modet att bara göra en sådan sak. Jag var väl mest bara överraskad över själva händelsen och inte alls intresserad av något annat, såklart. När det sedan visade sig att åldersskillnaden var stor såg jag min chans och cyklade iväg. (samtalet höll på i knappt 2 minuter o mkt oskyldigt).

Men nu till min fundering. Jag är medveten om att man raggar upp folk på krogen, men på cykelbanan har jag aldrg hört om? Haha är detta något nytt i dejtingvärlden, medveten om att den här killen nog var lite annorlunda. Men har ni varit med om något liknande tillvägagångsätt? Att helt random bli uppraggade?




Kommentarer
Postat av: mamma

Ååååååååå vad FIIIIIIIINNNNTTTTT <3!! Pussar!

2009-05-04 @ 10:49:30
Postat av: Joanna

Detta ska ligga under inlägget över med inredningen, om någon undrar :) Blev lite fel.

2009-05-04 @ 11:13:07
Postat av: Anonym

:):)! Ja ser man den vackraste solen på en cykel så må man ju ta chansen!! Var rädd om dig <3! :):)

Min tidigare kommentar till inredningsbilden känns lite mal place här!!:):)

2009-05-04 @ 11:14:46

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0