Nu hoppas vi att det håller i sig

2009-05-19 @ 12:15:00
Hej!

Gårdagen blev ungefär som jag beskrev. Bara det att vädret blev underbart frånsätt vad det var på morgonen, det har hållt i sig bortsett från regn inatt. Hoppas att det blir lika varmt och soligt imorgon då vi ska på naturexkursion och paddling i Rönne å.

Idag har jag redovisat historia, gick helt okej, spelar egentligen ingen roll heller. Nu väntar jag på spanskan som börjar om två timmar. Har missat många gånger så tänkte gå dit och visa mig ambitiös, eftersom jag har gjort läxan haha :)

Sen måste jag handla mat (blev simpelt igår) och sedan väntar träning ikväll.


Haha varför får repliken "Är inte det där en galen gascongesk pojke och hans lika galna tjänare" en viss innebörd här, som i riktiga manuset!? Haha jag och Sebbe under förra veckan, lillasyster och storebror. :)
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0