Nu har jag äntligen tid!

2009-05-10 @ 13:04:11
Pust!

Första gången sedan i fredags har jag lite tid här framför. Gårdagen gick väldigt bra, men var lång!! Var på Victoriateatern från 10 till 18. Körde repetitioner rakt igenom. Gick sjukt bra! Fick fint beröm också, så har tydligen bra koll på vad som är bra och göra. Ingen är gladare än jag!  Efter det stressade jag till Limhamn för och passa barn.

Gick jättebra och så, men blev sent. Barnen var mysiga och allt funkade, så det blir nog fler gånger. :)
Hemma sent och hade svårt och sova. Vaknade upp något trött och tog mig till skolan för matteprov. Haha hade ju inte pluggat överdrivet. Men tror faktiskt att det kan ha gott bra. Problemet är att jag hade velat veta svaren innan tisdag, eftersom nationella är då. Men det kommer inte och hända.

Nu är jag kvar här och ska försöka plugga samhälle och försöka prata med övriga esteter som fäkttränar om slutscenen, som vi inte riktigt är nöjda med...jag har varit i skolan exakt hela denna vecka. Inatt måste jag nog sova tio timmar för att palla med morgondagen som kommer bli häftig, nervös och grymt rolig!

Näe nu måste jag fortsätta med detta. Josefine precis mig som syr för fullt har en förmåga och distrahera mig ;)
Ciaó!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0