Lätt en av de roligaste saker jag gjort!

2009-05-11 @ 22:51:08
Gash, det var tur att jag sov så länge inatt, för det behövdes och nu är jag supertrött.
Men, vilken otrolig superdag det har varit!! Och då var det bara första frestälningen jag gjorde. Men den satt bra för min del, lite mindre bra för teknik, men inget konstigt.

Kvällens satt jättebra med fäktningen och bilder och ljud också, men då hade jag inte min roll. Men det var jättekul och se som publik! Det är verkligen ett underbart gäng som är med och det gör allt så kuul!! Och alla är super!

Snacka också om kicken jag fick av att stå där uppe också och leverera mina repliker. Inte ett dugg nervös under tiden, bara nervig innan. Sjukt roligt, kan inte jämföra med något annat. Verkligen intressant att jag hittat något jag aldrig trodde jag skulle vara bra på, som jag fått så fint beröm för nu. Som sagt, det kommer bara bli bättre nästkommande tre föreställningar jag är med i, jag ska se till det! :) Men är ju vädigt sugen på fredagsföreställningen. Men jag ska njuta av allt jag har istället. Kommer ha abstinensbesvär nästa vecka!

Nu ska jag sova, ni får hålla tillgodo med bilder, får komma upp här senare när tiden och bilderna finns!
Imorgon skriver jag först ett mattenationella (förmodligen katastrof) och sedan väntar dubbla föreställningar!
Kommentarer
Postat av: mamma

O så härligt att du njuter av varje sekund! Pussar o kramar

2009-05-12 @ 12:48:37

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0