Klädd för fest!

2009-05-27 @ 23:24:31

Hejsan!

Här har jag haft en ledig dag och ska nu skriva ett tal till svenska nationella om vad ens familj har för påverkan på ens liv - mycket!

Dagen har varit skön och började med sovmorgon, följt av tvättning. Vädret var lite märkligt, massa blåst varvat med regnmoln som aldrig öppnade sig och solsken. Jag lyckades i alla fall få lite sol på mig under en timme. Efter att tvätten var klar vid fyra åkte jag in en sväng till stan för att köpa en klänning jag spanade på igår, mkt fin och nu är temat färglatt kirrat inför kommande 18-år fester. Jag låter er se den när den ska bäras.

Sedan var jag ute efter en till så jag tog mig till Entré och VILA - favvobutiken. Men jag blev inte alls hänförd så jag kikade runt i andra butiker. Men tror ni inte att det slutade på Veromoda, det spelar ingen roll hur ofta jag går dit, det finns altid ngt jag missat och som jag gillar! I det här fallet var det inte en klänning utan ett par stentvättade jeanstights och en sött ljusrosa,möjligtvis ljus aprikos blus jag blev förtjust i! Mkt fint ihop med brun kropp och kommer också bli kanon till sommarn och firande.

Hem igen för att laga enchiladas och har tagit det lugnt. Nu är jag klar med hur talet ska bli så nu ska jg skriva på här.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt allt du skriver låter!!

Vad spännande med talet..skulle vilja få läsa det!

Kanske kan du maila?

Pussar o kramar till dig! Miss you! ;)

2009-05-28 @ 10:22:38
Postat av: Caroline

Okej, jag tycker dock inte att det har varit så mycket i ettan, enbart under vissa perioder men ahr fått skylla mig själv då för att jag har skjutit upp det och så..

Då behöver jag kanske inte oroa mig alltför mycket inför tvåan då :D

2009-05-28 @ 14:09:17
URL: http://carolajne.webblogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0