Jag tog lite ledigt..

2009-05-18 @ 12:05:40
Hej på er!

Känner inte att jag varit så pigg i helgen. Haft det mysigt med Ellinor som åkte hem igår. I lördags när det regnade såg vi på film och slappade och på kvällen tog vi en fika. Igår åkte hon hem på dagen så vi tog en liten fika bara innan flygbussen gick.

I fredags då, som sagt gjorde vi de sista föreställningarna. Efteråt kom det ju lite tårar men alla var samtidigt så nöjda med hela alltet! Stefan och Jenny sa lite fina saker och sedan packade vi ihop allt och tog till skolan. Kvällen på teatern avslutades med att vi alla utan att riktigt tänka på det satte oss vid scenen i grupp och började sjung tsm. Mkt mysigt! Pilip och Mattias turades om med att spela gitarr. Väldigt mysigt sätt att säga hejdå till teatern och en sista sammansvetsad grej. Efter det var det somsagt Hai, en sushirestaurang på Davids hall, mkt gott. Stefan höll tal och jag sa också en del :) Kändes bra.

Efter det drog ett ganska stort gäng till KB. Jag blev väldigt positivt överraskad av stället med bra dansmusik och billigt inträde. Och bara 15 minuters gång till mig. Lyckat!

Idag har jag haft träning och sen matte sen slutar jag. Handla måste jag göra och sedan plugga historia och idrottspsykologi.

Saknar dramat som bara den! Blev inte lättare när man kom till skolan och blev påmind av rekvisita och alla härliga personer! Här kommer några få bilder på mig från olika tillfällen i veckan, allt annat hittas på facebook. Väldigt många bilder från alla där!


Första bilden från innan hårstyling som Sabine, andra från min sista föreställning - tjänares kläder och tredje är från fredag kvällen! Man kan inget annat än le under dessa dagar!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0