Jag njuter av solen!

2009-05-31 @ 19:32:28
Hej på er!

Idag har jag lapat sol vill jag lova i det underbara vädret! Riktigt skönt!

Igår efter matchen som killarna vann umgicks jag med Natha och killarna. Vi njöt av solen och killarna spelade landhockey. Sedan hade de galna idéer om badning ut till Kallis. Men som jag förutspådde såg det inte alls inbjdande ut och var kallt! De andra insåg det också och avstod. Själv badar man ju inte förränsteperaturen är över 20 ;).

Kvällen spenderade vi hos Pilip med att se på enligt de flesta en riktigt dålig film om två skridskokillar, nog den sämsta jag sett! haha men vi hade trevligt så det spelade mindre roll. Jag var trött tidigt och tog mig hem sen.

Idag sov jag länge och har sedan bättrat på brännan. Nu ska jag snart till Natha för plugg. Det e så skönt när man kan utnyttja alla dygnets timmar utan att behöva tänka! Imorgon ska vi njuta av solen igen!



    
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0