Jag har inte blåst bort...men nästan!

2009-05-06 @ 22:29:53
Någon som hört om stormen här idag? Jag var i den!

Haha sjukt i förmiddags när jag skulle till skolan, höll verkligen på och blåsa bort den lilla biten från skolan till bussen. Mådde nästan illa också. Vädret har varit ostadigt tills kvällen, men blåsten höll i sig även när jag var på väg hem vid sex i solen.

Hur som helst så har dagen varit bra. Matten blir jag mer och mer säker på kommer gå åt fanders, men pallar inte..
Estetiska gick otroligt bra idag! Alla hade följt hoten om vad som skulle hända om man inte kunde manus och det ledde till att allt flöt sjukt bra! Så nu känns de jättebra inför repetitionerna i helgen!

Nu har jag varit hemma och satt mig för att plugga historia, måste bli klar idag så det är bara och jobba på!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0