Helg!

2009-05-21 @ 20:25:13
Idag har jag helg! Skönt!

Men var tvungen att gå upp vid sju, inte skönt alls. Kroppen värkte efter paddlingen och gumpen ömmade av allt sittande. Jag är fortfarande skadad av all manusträning, så igår under paddligen lyckades jag oavsiktligt säga saker som passar så bra in i manuset. Haha suck, skadad för livet. Som ex " Aj, min bak" ( "Aj, min bak. Hädanefter kommer jag inte sätta mig på något som liknar en stol utan dunkuddar att sitta på...eller kanske vin på bordet.") Ni fattar.

Men i alla fall. På golfbanan till strax innan nio. Det var medlemmarnas dag och elitlaget skulle finnas på lite olika stationer för att kunna ge tips om intresset fanns. Superfint väder! :) Jag och Tobias tog hand om chipningen. Det är rikitgt roligt och hjälpa andra att lyckas. Många som kom som jag lyckades hjälpa och inser att ledarskapsbiten som jag gillar så mycket, även innefattar golfen. :)

Efter det var det korvätning, följt av träning av slag och puttningstävling.
Hemma igen vid två, ramlade nästan i sängen för att sova till halv fem, mycket skönt!
Nu har jag tvättat och fibblat med min noia n79 som jag hämtade igår, gillas. :)
Nu ska jag diska och sedan laga tacos. Blir lugn kväll här hemma, regnar ute, riktigt ruggväder.


Kungen, drottningen och Kardinalen ute på lunchpromenad :)

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0