Härliga Valborg!

2009-05-01 @ 17:54:40
Hej på er!

Om ni undrar var jag tagit vägen så tar jag vara på soltimmarna här. Har legat ute i härliga solen under dagen och det var samma igår. Måste påminna mig själv om att det är 1:a maj bara och inte juli. Men härligt är det!

Kvällen igår var trevlig. Mitt härliga killkompisgäng umgicks jag med. Vi var på lite olika platser i Malmö och hade roligt, haha, vi gick en hel del när vi egentligen kunde cykla. Men vi hade ju kul under tiden vi gick så det spelade ingen roll. Poliser träffade vi på också, trodde de skulle be oss och lugna oss, inte för att vi var det minsta stökiga men iaf. Istället var alla mycket trevliga och tyckte det var bra att vi var ett så stort gäng som kunde ta hand om varandra! =)

Var hemma vid ett och somnade strax därefter. Sov länge imorse vilket var skönt och sedan har jag som sagt varit i solen. Nu ändrar jag lite design här inne och ska strax äta lite mat. Ikväll kännre jag för lite musikprogram och sedan filmen Australia som jag måste se efter att ha fått den i födelsedagspresent!

Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0