Fullt upp!

2009-05-21 @ 20:12:46
Hej på er!

Dagen igår hade jag fullt upp hela dagen. Började med naturexcursion uppe i Stockamöllan, vi undersöktnaturen. Efter det var det lunch och sedan paddling. Det skojsiga var ju att allt var på exakt samma plats som v var på i nian. Så jag kände igen allt :) Paddlingen gick bra, grunt på en del ställen så var tvungen att gå ur en del gånger, men roligt hade jag, emma och josefine, haha.

Efter en redan då lång dag kom vi hem vid fem. Jag tog mig fort hem för en dusch och lite så. Sedan tog jag mig en promenad till Big Bowl vid Värnhem och en mycket trevlig kväll med elitlaget. God mat och trevligt sällskap :) Och massa bowling. Junislaget förlorade tyvärr mot "gamlingarna" haha. Jag spelade bra de första serierna men sedan blv ag alldeles för trött. Hemma var jag vid tolv, illamåendes av trötthet somnade jag.
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0