En mycket härlig fredag!

2009-05-23 @ 12:38:55
Godmorgon på er!

Så är det för mig faktiskt. Mitt huvud har varit lättare än såhär, men en mkt lyckad gårdagskväll!
Började på dagen med att jag träffade min morbror Anders och Gunilla och blev bjuden på lunch. Vi gick runt en stund efter innan jag gick vidare för att hitta presenter till Agnes och Amanda. De hittade jag och jag hittade även en klänning till mig själv som blir bra till avslutningen, och lite inredningsdetaljer.

Efter det tog jag mig hem och fixade mig i ordning innan jag tog mig till Agnes för god middag med tjejgänget, innan fler o fler slöt upp. Hade jätteroligt, med prat, dans och kul sällskap. Och födelsedagssånger för både henne och Amanda, som fyller år idag! Grattis! I säng var jag vid fyratiden.

Nu ska jag äta något, idag blir det nog en ganska slappdag, lite städning och solning kanske. Ikväll ska Amanda firas rejält!

Ha det bra!

Värden igår och dagens födelsedagsbarn! :D
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0