En inte så liten lista

2009-05-06 @ 11:45:19

Lovar du att vara ärlig?  Absolut

Du heter: Joanna

Smeknamn: Prinsessan, Arnold, Jojo, Janna
Låt som när du är ledsen sörjer till? I Have Nothing - Whitney Houston

Beroende av: Kärlek, Oreoskakor, God mat
Vad behöver du mest just nu: Någon som gör mina skolarbeten

Vad tror folk om dig? Förhoppingsvis att jag är en amibitiös, glad, och positiv tjej som vill mycket med mitt liv. Jag tror också att en del tror att jag inte kan vara annat än positiv, glad och stark - och att jag har koll på allt
Stämmer det? Ambitiös, glad och positiv och en som vill mycket är jag absolut! Men jag kan även bli riktigt förbannad och ledsen på saker i mitt liv. Det händer oftast i tystnad eller framför närmsta familjen och jag har verkligen inte koll på allt som händer runt omkring mig, bara sånt som är av intresse.
Vad får du oftast komplimanger för? Håret tror jag och att jag tagit så stora steg i livet.

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag bor hemifrån och tar han om mig själv, eller visar på min allmänbildning och mogenhet ;)

Hur imponerar man på dig? Genom att man är sig själv och det visar sig att man är lika i många situationer.
Brukar du skratta för dig själv?  Ja verkligen

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Näe det har jag inte, jag får göra det :) puss <3333"/Ellinor

Var bor du? Malmö, vid nobeltorget

Trivs du där: Ja verkligen, min lägenhet är jättemysig

Äger du några converse: Näe, tycker inte de är sköna

Sprit, cider, vin eller öl: Vin, cider

Vad har du för mobil: Nokia N73, behöver byta - börjar sjunga på sista versen
Nästa mål i ditt liv: Att ha en skön sommar, som består av saker JAG vill göra och sedan, Studenten!

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Joanna"

Vem ringde du senast? Kompisen Emma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Handlade om barnpassning - inte föregående person

Antal timmar sömn inatt: Nio

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Alltid, är nästan alltid förtidig

När mår du bra: När jag har nära och kära omkring mig

När blev du fotad senast: Igår

Hur känner du dig nu: Glad och laddad för dagens teaterträning

Vanligaste färg på dina kläder: Ljusa och inslag av färg.

Vad tycker du om fötter: Om de är mjuka så gillas dem

Vad saknar du: Närhet

Favorit dryck på morgonen: Grönt te och Aloe Vera Berry  "shot"

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23

Är du blyg? I vissa lägen, men visar hellere motsatsen

Sysslar du med någon idrott: Golf och friskispass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Lära mig hur de tänker och tolkar saker

Är du nöjd med ditt liv: Absolut, men man ska aldrig nöja sig

Vad är det värsta du vet? Människor som har mycket fördomar - dödar verklighetsuppfattningen direkt.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Runt 400 (matpengar mest)

Vad längtar du till? Sommarlov och umgås med vänner och familj!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Fantastiska!

Vad är det finaste du fått? En underbar stor familj!

Om fem månader: Går jag mitt sista år i gymnasiet och njuter förhoppningsvis av roliga kurser

Om ett år?: Då står studenten för dörren oc jag har förhoppningsvis en klar bild över vad mitt nästa steg i livet är.

Du samlar på: Minnen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, pappa, Ellinor

Har du strumpor på dig nu: Ja, bara för att det är mulet

Är det okej att gråta: Ja verkligen

När grät du senast: Igår, av trötthet.

Bär du glasögon eller linser: Har glasögon när jag pluggar/datorn

Har du piercing: I öronen

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Ja, två sycken..

Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag, antar att det är släktgener

Är du flygrädd: Nej men däremot alltid nervös vid start och landning

Hur vig är du: Lagom

Vilken är din favoritglass: Solero
Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej skillda sedan jag va 7-8 år

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Röker du: NEJ! Tycker verkligen att det är riktigt larvigt alla som gör det!

Hur ofta tränar/motionerar du: Oftast varje dag i någon form

Vad är det viktigaste i livet?: Att leva i nuet och omge sig av personer som bringar kärlek och lycka till ens liv!


Att inte säga vad jag tycker, har jag svårt för.
Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin lista! <3

2009-05-06 @ 22:03:19

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0