En för alla - Alla för en!

2009-05-14 @ 23:40:40
Undebar dag jag har haft!!

Jättetrött och ska gå och sova nu. Men dagen har varit jättebra! Började med flummig lunch följt av teater hela dagen. Ikväll spelade jag min sista föreställning. Den gick super och det var jätteroligt men samtidigt tråkigt! Superkul att Brita, mamma, Ellinor, Elena och Maria kom och kollade också!

Stefan och Jenny fick fina blommor av mig! Och jag fick för den delen också fina blommor!
Vi åt god middag efteråt också. Och nu har jag sett mig själv på film, vilket var ovant men roligt och se. Tack så jättemycket för alla fina komplimanger jag fått ochså! Känner mig hedrad!

Bilder kommer, men inte nu!
Imorgon väntar samhällsprov (jag ska öva på nu) och teater hela dagen. Sedan ska vi ut och fira med alla på Hai som är en sushirestaurang, kommer bli jättetrevligt och roligt!

Ser när jag hör av mig igen.
Kommentarer
Postat av: mamma

Vi tacka för en FANTASTISK förställning! Vi såg både em och kv föreställningen och kvällen var KLART BÄST! A Star is Born!! Love you! Kramar från familjen!

2009-05-15 @ 20:03:00

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0