Dunderhelg!

2009-05-24 @ 22:22:35
Tjoho!

Har verkligen haft en super helg! Men det kan inte bli något annat när man har underbara personer omkring sig och högtider att fira! :D Tjejerna har verkligen bjudit på härliga kvällar/nätter.

Igår var jag som sagt hos Amanda i Skanör, solen sken och jag fick trevligt sällskap ner av några roliga filurer ;) "storebror" och "Rochefort". Hade det verkligen super hela kvällen!
För övrigt är mina teaterframträdande fortfarande aktuella, då flera stycken har öst fina konmentarer över mig både i förrgår och igår. Tack så mkt, blir så glad!

Idag har jag mest tagit det lugnt, kollat igenom lite plugg. Imorgon är domedagen för om jag klarar mattekursen eller inte. Har fått reda på att jag klarade omprovet, så nu hänger det på hur nationella gick. Hoppas hoppas!

Nu ska jag se klart på Philip och Fredrik och sedan göra mig redo för sängen. Imorgon är det tillbaka till vardagen, ändå bara två riktiga skolveckor kvar nu - som jag längtar efter lov!



 

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0