"Du tar verkligen priset!"

2009-05-12 @ 22:27:13

Heeej på eeeer!

Min dag har bestått av teater mest :)! Har inte mkt fler ord än att det är otroligt roligt och allt gick såååå bra idag!!! Sjukt häftig känsla det är att stå på scenen!

Idag gjorde "brorsan" sin sista föreställning, Sebbe, sjukt grym han har varit!!! :D Och alla andra är såklart super, fäktningen var grym idag!!
Haha såhär estatisk är jag faktiskt! Och ni lär få stå ut veckan ut.
Imorgon blir det dock hinnagöraalltjagintehinnerdennavecka, då vi inte har föreställningar.

Måste tvätta, städa, gå till banken, ha en lektion och sedan på kvällen ska hela estet gänget gå och se skolans cabaré. Första parkett vett ni!! :)

Gash vill inte att veckan ska ta slut!

Btw, hahah ja skrattade så jag grät och jag var inte ensam precis innan kvällsföreställningen när killarna går lösa på scenen med olika bakgrundslåtar som de dansar så sjukt roligt till, haha helt sjukt och jag vet att detta är internt men måste skriva för att komma ihåg!!! :D

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0