Det är kul att busa

2009-05-30 @ 13:10:01
Hejsan!

Min fredag blev bra, lite trött på dagen eftersom jag började vid åtta, men provet gick bra tror jag. Utan att jag direkt pluggat. Men det handlade om ledarskap och gruppdynamik och det kan jag nog i sömnen faktiskt. :)

För övrigt var skoldagen lugn efteråt tog jag och natta oss upp i stan för en frapino och försökte fundera ut en present till Johan, det gick inte bra. Men vi hittade ågot väldigt roligt inne på butricks. Där fanns karameller med smak av fick och ansjovis, heh he vi hade ne plan över vilka vi vill skoja med under kvällen men visste inteom det skulle funka...

Vid sju tog jag mig till Johan - det är tur att det finns något som heter naps annars hade ja inte klarat mig. Vi bjöds på god middag och roligt sällskap och hade mkt trevligt. Men hur gick det då med buset - kanonbra! Hahah precis de vi hade planerat skulle få smaka fick det och oj vilka miner sen, hahaha riktigt kul! ;)

Jag var hemma sent och sovit gott i natt. Nu ska jag ta tag i dagen och plugga lite om naturexcursionen. Vid halvfyra ska killarna spela korpenfotboll jag nog ska se. Och sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda.


Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0