Det är inte den enklaste aktiviteten

2009-05-03 @ 02:09:22
Hej på er! (detta skrevs vid 22.00)

Har haft en jätterolig dag, men ganska jobbig. Idag körde vi med våra riktigt scenkläder och klänningen jag har i första scenen kräver ju en inandning vill jag lova, även av mig. Och kläderna jag sen ska ha är typ av ull så det är varmt och nu har vi inga spotlights heller, så vatten kommer vara avgörande om jag inte ska svimma under föreställningarna, haha! Dessutom har jag en hatt/mössa på mig, som jag hoppas få byta för jag ser inte så manlig ut i den haha, vilket ska vara själva grejen med det hela. Men roligt är det som sagt!

Övade scenerna många gånger eftersom det oftast är flera personer med samma karaktär, men det är bara bra för då blir jag mer förberedd. Idag hade jag problem i början med att rikta mig mot publiken, eller jag tyckte jag gorde det, men Stefan tyckte jag skulle stå rakt ut haha, men sen fick han som han ville och jag får använda mig av mitt kroppsspråk vilket iof inte är svårt.

Hemma var ja vid sex och har tagit det lugnt, känner mig trött. Imorgon blir det nog lite presentkortsshopping, korpenfotboll och pluggning!

Inga bilder fick jag tag i men letar febrilt, kommer så fort jag hittat, såhär såg en normal jag ut idag.



Ser ni de superfina örhängena som var present o som jag fick mkt fint beröm för idag!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0