Återtog scenen - i alla fall för kvällen

2009-05-28 @ 22:23:56
Hej på er!

Idag är jag ganska trött nu. Har varit i skolan länge denna dag som började med ett svenska tal som gick helt okej tror jag. Sedan måste jag bara skriva om min lärare jag var uppenbart upprörd över här om dagen, han kom idag och just konstaterade att det är svårt att ge konstruktiv kritik i engelska bla. - skönt att han sa det, det räckte liksom på något sätt för då har han ändå på ett sätt ursäktat sig. Det som skedde sen tog mig på sängen nästan. Jag har kollat upp att jag har en del VGn på enligt mig tyngre redovisningar och G på lite skriftliga saker. Men ändå så att det fanns en chans.

Han sa att han kollat på det där och konstaterat samma sak, att jag är på den yttersta gränsen och att det nu är frågan om det positiva överväger. Han sa att han gärna inte fäller också (häftigt att han sa det) så nu ska jag hoppas och hålla tummarna för att han vill ge mig ett VG, det vore som högsta för mig för tillfället. Jag hoppas och hoppas!!

En liten religionslektion också om New Age, lite svårt och ta alla argument...och sedan var jag klar med skolan för dagen. Men satte mig och försökte läsa lite idrottspsykologi innan Öppet hus-träffen. Det gick sådär. Och sedan körde hela öppet huset igår och jag fick äran att var med uppe på scenen och bolla frågor med Jimmy, Helena och Paul om hur det är att gå på skolan och idrottsprogrammet etc. Bara roligt att få ge tillbaka till dem när jag är så jättenöjd och de var mkt nöjda med min insats så alla var glada. Kvällen gick bra och sett lite ansikten på unga åttor som snart är inne i hela gymnasiehysterin - men valet är såklart enkelt, ProCivitas :) Som sagt, jag ska nog komma på något som innefattar skådespelande och att stå på scen, jag får mersmak ;)

Trött är jag nu och ska plugga idrottspsykologi (orkar inte) och sedan sova. Imorgon är det redan fredag!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0