Är det ens möjligt?

2009-05-08 @ 23:33:55

Ja ni. Har jag pluggat nu d? Några enstaka tal, men det lär inte räcka långt.

Men haft en skön dag efter skolan och solen tittade fram! Jag och Natha tog en fika på Espan. Jag drack en god iste och så blev det en massa prat :)

Efter det skulle jag fixa lite på banken. Men usäkta liksom! Vi kommer in och tar kölapp och det visar sig att de vlll att vi ska vänta 30 nummer!!! Vem har tid och lust med det. Inte jag! Efter att detta är löst ska jag lösa allt sådant över nätet. Man bara lackar på det där. Nu får jag hoppas att när jag har en kvart på mig på måndag förmiddag får jag hoppas att det inte är någon kö, annars lär det dröja innan pengarna kommer in. Och det är egentligen inte så smart.

Väl hemma har jag tagit det lugnt och lagat god middag, flintastek, klyftpotatis och creme fraice tomat&basilikasås. Mums! Nu sitter jag mysigt med tända ljus och ser film. Men ska gå och sova för imorgon väntar en lång men rolig dag. 10-18 är det reptitioner och förberedelser på Victoriateatern och sedan ska jag passa barn.

Sov så gott!


Smakprov på hur jag ska se ut, imorgon blir det bättre bilder!

Kommentarer
Postat av: mamma

Allt klär en skönhet!! Pussar <3<3<3

2009-05-09 @ 09:38:33

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0