Vill inte!

2009-03-09 @ 00:27:05
Huvet vill åt ena hållet och kroppen vill åt andra, så känns det. Huvudet är ändå ganska piggt och känner sig som att inget vettigt görs, men så fort jag vill göra något så låser sig kroppen och säger Nej Nej Nej! Det går inte att genomföra. Jättesvårt att förklara, men allt nedanför huvudet är helt låst, pulsen har varit hög och det kryper i kroppen.

Dagen har inte innehållit ngt vettigt. Vaknade redan halv nio! Hallå, vem gör det?! Och sedan har jag försökt sova under dagen, lyckades en lite stund, men kroppen kan inte koppla av. Gash, vill inte ha detta mer!

Blir ingen skola imorgon iaf, tur i oturen är det en lugn vecka, så jag missar inte så mkt. Nu skriker magen efter mat och sedan blir det nog en dusch.

Ha dé!
Kommentarer
Postat av: Ellinor

hallååååå, ta de lungt också så du inte dör pga av stress, jag vill inte de ;)



tänk på dig själv också:) puss <3<3<3<3

2009-03-09 @ 19:55:36

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0