Vill ha energi!

2009-03-23 @ 17:45:01
Usch, tröttheten verkar vara ett faktum i min vardag. Känns inte som jag varit riktigt pigg efter köraslutpåmigsjälvveckan, ganska störande med tanke på. Att min vardag kräver energi. Dygnet har inte plats för fler sovtimmar.

Idag började jag med,  tur i oturen, att försova mig. Så missade min svingträning. Vilket var tråkigt. Däremot hann jag öva mer på min engelska muntliga presentation om Johnny Cash, vilket var väldigt bra!

Själva redovisningen blev lyckad, trots att jag stör mig på ord jag hade fått rättat för mig var fel iaf. Plus att läraren HELA tiden är så dubbeltydig. Men som sagt, hade kunnat vara värre. Får nog ta mig en funderare på huruvida jag ska göra extraprovet för att möjligtvis ha chans på högre betyg(lär nog ändå inte gå bra!) som ligger i nästa vecka, med viktigare prov..

Nu efteråt skulle jag försöka vara produktiv och sitta kvar i skolan och försöka mig på ett 2 veckors kostschema till vår uppgift. Men hur motiverande är det att jag måste kaloriräkna allt?? Hahah. Gash inte mycket gjort och snart ska jag ut till golfbanan för träningsmöte. Hungrig är jag, måste äta något...

Sängen är den jag längtar till...


Bara att titta på den här bilden får mig att le och känna mig piggare för en sekund, men så långt borta detta är!
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har du sett Walk the Line? den som handlar om Jonny Cashs liv med Joaquin Phoenix och Reenes Witherspoon. Den är faktiskt bra!

Kram ifrån snötäckt mark :P

2009-03-23 @ 19:35:37
URL: http://jennifena.bloggsida.se

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0