Toppenonsdag

2009-03-18 @ 22:36:29
Onsdagen e ju min dag som ni vet ;) hihi.

Denna är inget undantag. Förstod hela mattelektionen och sen en rolig estetiska. Skrattar sjukt mycket på de lektionerna. Antingen åt roliga kommentarer, felsägningar osv. haha alla har verkligen roligt! :D
Sedan åt vi tillsammans som vanligt och sedan bar det av hem i skolskenet.

Blev en väldigt trevlig kväll med god efterrrätt :-). Nu tar jag det lugnt och ska snart tillaga kycklingen..(får inte glömma!) och sedan ta en dusch.

Imorgon väntar första golfträningen utomhus på Barsebäck! Vet dock inte hur motiverad jag känner mig. Hoppas att det blir bra, känslan e väl lite annorlunda nu men vi får se.


Om jag ligger i en av sofforna i skolan, möts jag av den här synen :-) 


Solen mitt i nyllet :-)
Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på <3! Klart du ska komma att tycka det är härligt! Solen skiner ju..!? Puuussssar

2009-03-19 @ 07:11:50
Postat av: lotten

GO GIRL, GIRLPOWER TJEJEN <3<3<3

2009-03-19 @ 10:08:16

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0