Thank good it's Friday!

2009-03-27 @ 12:02:13
Idag är det fredag!!
Jag har precis slutat, vilket är väldigt skönt.

Dagen började med redovsining av vårt kostprojekt, vilket vi tror gick bra. Efter det väntade senare ett spanskaprov, vilket jag hoppas blev bra. Risken är att jag blandat ihop alla j****la verbformer, vi får se.

Nu försöker jag få tag i någon av mina smarta lärare som kan något om datorer, jag måste få igång mitt internet. Annars kommer detta bli en väldigt opruduktiv helg och det har jag inte planerat.

Vi får se vad kvällen för med sig, förhoppningsvis något trevligt :-)
VI får se när jag hör av mig, förhoppningsvis inom en snar framtid!

FridayHugs.jpg Friday image by kimandchris2
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0