Snart onsdag..

2009-03-10 @ 22:19:43
Tjolahopp!

För tillfället är jag pigg, men det kanske också beror på att jag inte gjort så mycket sen jag kom hem i förmiddags. Föreläsningen var intressant. Han ville visa på att Hitler också var en människa, hur hans vanliga liv såg ut. Men för mig känns det bara ännu värre att veta, så för mig är hanfortfarande ett monster..

Men i alla fall så satt vi där i 1,5 h och man kunde tro att jag gått under den tiden för  jag var trött och hade puls som det. Känns inte riktigt som min vilopuls varit på plats på ett tag. Så istället för att gå till skolan gick jag och handlade och sen hem och sov. Var något piggare efter det och har tvättat  och lagat smarrig köttfärssås och nu sitter jag som sagt still och har sett TV och lyssnat på musik. Dessa inlägg bli lite boring, men som sagt, händer inte så mycket här.

Men imorgon ska jag bita ihop och gå till skolan, har matte, estetiska och förhoppnigsvis en idrottskväll att sköta. Och på torsdag ska vi ha kul och gå på PPP på Buddha :)

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0