Skön dag med bussproblem

2009-03-07 @ 21:03:29
Hej på er!

Jag lovade ju att jag skulle vara piggare idag och på ett sätt har jag väl varit det, men kroppen e helt död. Ingen energi alls, på ngt sätt är det ändå skönare än att gå och vara spänd men ändå. Illamåendet har inte gått över och står och fryser helt utan anledning, hoppas att det går över snart.

Men dagen blev för mig jättebra. Kalaset ställdes in vilket var jättesynd, men har man sjuka barn är det svårt att göra något åt tyvärr. Men istället åkte jag till Maria, Leo, Aice och Luc och har varit där hela dagen, kom precis hem. Verkligen dunderskönt att komma bort från vanliga vardagen och umgås med familjen. Vi har pysslat, sett film och busat en hel del! Supermysigt, den vanligaste kommentaren var "Joanna, vi ska busa nu!" haaha det är svårt och säga nej när en treåring ber ;)

Påvägen hem nu blev jag dock väldigt irriterad, jag lovar er att nästa gång jag flytta ska jag aldrig bo där jag är beroende av buss 3! Grr, riktigt arg, stod och väntade två busstider i rad och ingen av dom kom och de kommer bara varje kvart, suck suck! Frös kan jag lova, men nu när jag slog på TVn så ar det Melo och alla jag ville har gått vidare, så det var lite plåster på såren.

Nu ska jag sjunka ännu djupare ner i soffan och kanske se en film snart.

Här är busfröna! Leo får lite fnatt ibland när kameran kommer fram och man får inte sluta ta bilder och han spexar som bara den idag var Alice inte sämre :D Hihi! (klicka, för större)


Kommentarer
Postat av: mamma

Dom är ju SÅÅÅÅÅÅÅ härliga dom små liven!!

Bamsekramar från mig ttill dom!

2009-03-08 @ 21:51:28

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0