Mitt i veckan

2009-03-11 @ 19:18:35
Men vid det här laget borde ni nog ha listat ut vad jag ska skriva...hahah, det är min onsdag idag!

Trots att jag tog bussen till centralen och gick därifrån till skolan var jag ändå trött när jag kom fram, men orkar inte bry mig om det mer, så på med ett leende så löser sig det mesta. Matten tog man sig igenom och sedan väntade estetiska.

Idag flöt allt väldigt bra, inte bara för mig utan för de flesta. Känns jätteroligt att alllt redan går så bra, blir mycket roligare att hitta känslan när replikerna sitter och det är faktiskt en ganska lång tid kvar till allvaret.
Gillar att spela lillasyster med spydiga kommentarer, känns som man på något sätt får ge igen för att man alltid får de emot sig, haha ;) Förutom det blir jag alltid glad av beröm, tack så mycket Jenny! Blir så glad. =)

Nu har jag kommit hem, efter att ha levt på att solen har skinit ända till sex idag och ingen snö på långa vägar, me happy! Känner att kroppen är trött så idag blir det nog en lugn kväll, idrottskvällen flyttas fram ytterligare, men just idag var det nog bra. Grey´s kommer ikväll också!



Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0