Min torsdag - Var tog den vägen?

2009-03-13 @ 16:41:53

Ja ni, min torsdag såg väl ut såhär.

Började på morgonen med att vara jätteglad för att solen sken och bestämde mig att äntligen ta en tunnare jacka. Men på eftermiddagen sket sig det direkt när hård blåst och snö kom över oss, jäkla norrväder! Var en av de värsta cykleturerna hem på länge, suck. Snöandet fortsatte, men eftersom våt varmare väder skulle ha börjathöll sig inte snön kvar och idag är det blask. Vill ha SOL igen!!!!

Skoldagen igår blev bra i alla fall. Efter det tog jag mig då hem och vilade en stund och fixade sedan i ordning mig och lägenheten innan tjejerna kom. Vi hade en vädigt rolig kväll! Mycket skratt och lek,  men när det var tänkt att dra vidare till Buddha var jag trött och kände mig inte så pigg på det så blev hemma istället.

Gick och sov tidigt och vaknade upp piggare idag.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0