Me happy!

2009-03-17 @ 14:58:27
En klapp på axeln kan göra ens dag, i alla fall för mig. Det är alltid lika kul att ge beröm när man märker att mottagaren blir glad som att få beröm.
Idag fick jag väldigt positiv kritik på spanskan, först ett bra skrivet arbete och sen ett jättebra muntligt (en av de bästa, måste ju skryta när chansen) framförande om min barndom. Made my day! Är väldigt trött men detta piggar upp.

Skoldagen har varit lugn annars, fortfaránde mätt efter lunchen och solen skiner utanför så nu ska jag cykla och handla och sedan hem!! Tänk vad det kan vända på en vecka! :-D
Kommentarer
Postat av: mamma

So Happy for you sweetheart!! Puss

2009-03-17 @ 16:27:29

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0