Lördag idag!

2009-03-21 @ 13:23:18
Hej, äntlgen helg igen!

Kvällen igår blev lyckad. Förutom då att saker och ting bestäms och sen har man åtta minuter att klä på sig,sminka sig och springa till bussen! :S haha men det gick ju.

Spenderade kvällen med vännerna hos en kompis på Ön. Vi lyckades inte att taima bussen dit så jag och Jack gick fem hållpatser iställetför att stanna och vänta i en halvtimme. Haha, kanske inte det smartaste jag gjort för det var kallt, men det gick ändå okej. Lite kul att se Jacks "kondition" hahah, inte den bästa kankske?!

Sen har jag sovit gott i natt och tagit det lugnt fram tills nu. Tänkte försöka plugga lite idag och sedan får jag se var jag blir av ikväll. Idag är första dagen solen inte skiner den här veckan, hm, känner mig bortskämd men samtidigt ledsen för att den inte skiner och ger mig energi!

Ha en bra lördag!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0