Internetproblem!!

2009-03-27 @ 11:57:24
Hej på er!

RIktigt irriterad är jag på mitt internet hemma. Det fungerar inte! Därav inget bloggande igår.  Det märkliga är att mitt msn funkar..:S HJÄLP!

Men, min torsdag var skön. Började med träning, wedgar och puttning vilket faktiskt gick bra. Efter det tog vi oss till skolan för svenskalektion inför nationella i fem timmar nästa vecka. Sen så blev vi skjutsade till UF-mässan på Malmö Arena. Ärligt talat så var ProCivitas montrar lätt de snyggaste. Ett företag hade A4-papper som tapet...hallå?!

Eftersom mässan var mitt i lektioner, var vi klara sen när vi kom tillbaka till skolan. Då satte jag mig och gjorde klart kost och idrottsuppgiften och pluggade spanska, innan hemgång och tvättning följt av mat och plugg.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0