Internationella Kvinnodagen

2009-03-08 @ 13:23:30
Grattis vill jag säga till alla tjejer ute i världen idag!!
Det här är vår dag och även ifall det inte är en så stor grej så har vi ju chansen att bry oss om oss själva idag!

Jag skulle kunna skriva om allt jag inte gillar kring hur kvinnor i världen behandlas på olika sätt, men jag vill inte det idag. Idag skulle jag önska att folk stod upp för kvinnorna och ger stöd på olika sätt istället!

Ge ert stöd genom att göra något för den du älskar eller varför inte gå in på http://www.hjart-lungfonden.se/kvinna och på något sätt, genom att ge bidrag, handla ur deras sortiment eller tipsa en vän om hur de kan stödja arbetet kring forskningen av kvinnohjärtan. Och dessutom kan ni också gå in på http://brostcancerfonden.se/ och även stödja bröstcancerfonden.

Gör något meningsfullt idag som kommer att lämna avtryck!


Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0