Gladdag idag!

2009-03-31 @ 20:19:30
Hej på er!

Idag har jag haft en gladdag! Vet inte varför har bara haft det. Började tidigt imorse, men eftersom man har så sköna vänner blev lektionen och fortsättningen av dagen bra. Känns som att alla är mer avslappnade den här veckan innan lovet, som innhåller ovanligt lite arbete.

Skön och kort skoldag idag. Sedan promenerade jag i solen till mataffären och handlade för veckan. Ovanligt tungt tack vare 4 kilo tvättmedel, gash haha, men kom hem. Packade upp och åt lite innan jag tog mig ut till banan för träning! Skönt var det och tyckte det fungerade bra. Vi filmade och det kan ju däremot bli intressant med tanke på att det var andra gången sedan i januari jag körde ordentlig svingträning, men vi får se vad domen blir.

Nu är jag hemma och har ätit lite. Nu ska jag läsa lite ur svenska häftet och sedan ha en tidig kväll. För imorgon ska huvudet vara piggt och redo för tankeverksamhet i några timmar. Nationella i svenska väntar, uppsatsen närmare bestämt. Men tror inte det blir några problem och sedan några timmar senare är det estetiska, belöning vet ni.


Min fina morbror fyller år idag!!! Grattis igen! ♥
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0