...

2009-03-07 @ 00:12:04
Det är ungefär det som kommer ur huvudet på mig, absolut ingenting. Jag är helt tom känns det som. Har jag någon gång sagt att jag haft en jobbig vecka har jag underskattat den, den här veckan har absolut varit värst hittills!

Jag fattar inte hur de lyckades, men det gjorde de i alla fall. Är helt slutkörd i huvudet och kan bara tacka den som införde något som kallas för helg. Jag skulle aldrig kunna jobba en hel vecka, skulle få stressjukdom.
Jag kan bara hoppas på att min mage har känt av min ostabilitet och därför får mig att känna mig illamående vid varje mattillfälle, jag som alltid ser framemot att äta har verkligen inte gjort det den här veckan, suck, inte bra. Förum det har jag skakningar i kroppen, parkinsson.....??!!

Men nu är det ÄNTLIGEN helg! Som ni förstår har jag pluggat idag också, från att jag kom hem vid två till halv åtta för att sedan åka och passa tre små urgulliga barn för första gången. Jättemysig familj och jag kommer dra nytta av att öva min engelska och lite spanska då familjen är från Mexico. Idag så var det väldigt enkelt då alla skulle sova när jag kom, så tog det bara lugnt faktiskt och har fått testa mexikanskt godis, mkt gott :)

Men nu ska jag slänga mig i sängen och somna! Imorgon ska jag återkomma med nya pigga och glada krafter!
Imorgon ska jag nämligen med och träffa Maria och familjen plus ytterligare familj till henne, superlängesen så det blir roligt! Hoppas på härliga bilder jag kan återkomma med senare.

Sov nu så gott!
Kommentarer
Postat av: mamma

Min underbara stumpa! Så du sliter...a tufft är det ju mellan varven..

Men du! Mexicansk familj!! Wow! Digame!

Puss

Puss

Ska sova lite middag här nu..

2009-03-07 @ 16:48:59

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0