Entré-hysteri i Malmö!

2009-03-20 @ 08:00:48
Godmorgon på er!

När jag väl kom hem igår, somnade jag nästan direkt. Men dagen blev bra trotts tröttheten hela dagen.
Började ute på Barsebäck med att spela korthålsbanan och träna wedgar. Med tanke på att senast var i Spanien i januari är jag nöjd med det.

Sedan väntade en relativt kort skoldag med bara två lektioner. Sen så är det så att köpcentret Entré öppnade igår med massa erbjudande. Så jag och Natha tog oss dit, vilket resten av Malmö också gjort...men superfint centrum verkligen, galleria känsla över det.
Hittade ett par jeanstights på Vila, som jag nu hoppas kunna byta färg på idag (peppar, peppar.) och en topp på New Yorker. Efter det fikade vi på Barista och sedan tillbaka till skolan för Amerikanska hamburgare följt av filmen Pulp FIction. Gillade den! Men missade precis slutet, så någon måste berätta för mig idag.

Hemma var jag väl vid halv tio ungefär, dödstrött och med ömmande fötter med skavsår efter golfskorna. Så det fick bli ett litet fotbad innan sägen.

Idag hoppas jag på en härlig och lite lugnare  dag i soliga Malmö!




Barsebäck i solsken


Söta Nathalie på mysiga fairtrade Barista

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0