En ny vecka har tagit sin början

2009-03-03 @ 00:16:59
Och hur mkt har jag fått gjort...inte lika mkt som planerat.
Men skoldagen gick bra. Började med ledarskapsutbildning, följt av natur, matte och engelska. På matten finns en liten möjlighet att jag kopplade ett av talen, men med tanke på att jag bör fatta alla tills på onsdag är sannolikheten mycket liten att jag klarar provet bra! :P

Efter skolan har jag handlat en sväng, tvättat och suttit lite med engelskan, men inta alls klar. Lite cityakuten har jag också hunnit med. Nu ska jag somna till lugn musik.

Är inne i en tyngre period mentalt, allt händer hela tiden, hinner inte med sånt jag mår bättre av. När sommaren kommer tror jag det kommer kännas som studenten nästan, man vet att det absolut värsta är över och att det bara är upploppet kvar, kommer vara otoligt lättad och hoppas på att jag klarar mig dit, då ska det firas!

Natti natti!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0