Bra med repetitioner

2009-03-16 @ 17:21:59

Hejsan!

Veckan har börjat okej, först var jag orolig att ja skulle redovisa engelskan, men det skulle jag tydligen göra nästa vecka så då var det löst. Sen hade vi matte och tro det eller ej det var ju lätt! Typ repetition på grejer vi lärde oss förra året, hahah herregud jag kom ju ihåg det, bara en sådan sak. :)

Sen så kollade jag upp lite saker med Jimmy om en utbildning, haha han oc Stefan  frågade hur de skulle klara sig utan mig när jag slutar, haha! Stefan sa att jag hade ju ett år kvar, men Jimmy tyckte att vi måste nog börja leta redan nu, kommer ta tid att hitta, haha de e för roliga :)

Nu har jag ätit god ejengjord lax och ska iväg på ett möte på klubben, tydligen de nya tränarna som ska prata, hm nu ska jag ha rätt inställning...kan fungera..

Btw, det stank sopor när jag kom hem, fattar inte varför? Nu har jag tagit ut de såklart men doften håller i sig, urk!

Kommentarer
Postat av: blivande bonusmormor

Aha..somliga är ju långsammare än andra..jag t ex..btw=by the way eller?? Puuusssss!

2009-03-16 @ 21:19:14
Postat av: mamma

Asch! Min signatur blev lite fel där i förra inlägget..mamma ska det vara inget annat..

2009-03-16 @ 21:20:47
Postat av: Joanna

haha vadå blivande bonusmormor...hahah jaa mamma! Helt rätt förkortning.

2009-03-16 @ 22:36:57
Postat av: mamma

Ja..blivande bonusmormor blir jag ju i sommar när KH

showes up! O det var min signatur hos "den ingifta halvkusinen" du vet..

Pussar ;)

2009-03-17 @ 10:25:48

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0