Att skriva ett inlägg trött

2009-03-09 @ 23:26:45
Hejsan!

Nu får vi se hur detta går, är väldigt trött.
Dagen har varit lugn fram tills eftermiddagen. Kroppen är fortfarande inte pigg och blir lätt trött, men har röjt lite här hemma och klargjort lite saker inför idrotskvällen som är ordnade nu.

Vid tretiden tog jag mig till tandläkaren och var där alldeles för länge. Satt med uppbendad (stavning?) i två timmar, haha ni skullle sett, hade stora problem med att inte skratta åt mig sälv, men kunde inte det för då hade den åkt ut och då hade det inte blivit bra, haha.

Dumt nog tog jag cykeln (trögfattad..) så var väldigt trött hemma igen, trots att jag typ somnade i t-stolen. Men jag har lagat egen pyttipanna och haft trevliga konvesrationer på msn, så nu ska jag verkligen sova.
Imorgon blir det föreläsning av historikern i Boston Tea Party om Hitler, tror verkligen att det kan bli superintressant!

Sov så gott!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0