Aprilväder i...Mars?!

2009-03-24 @ 19:55:18
Hejsansvejsan!

Mötet igår var bra, blir nog en rolig säsong med elitgruppen. Ska kolla över spelschema också, även om det inte ska bli så stort i år. Känner inte motivation till att  jäkta runt på tävlingar bara för att få poäng! Tycker det är kul och träna och att spela sällskapsrundor och en del tävlingar, men inte mer än så i sommar. Vem vet? Detta kanske blir den första sommaren jag känner mig "riktigt" ledig på :)

Somnade snabbt efter hemkomsten igår och var desto piggare idag, när jag vaknar upp till stark vind och hagel...?! Hördes in i lägenheten. Min första tanke var, inte cykel idag! Men mycket märkligt så senare under dagen har vädret skiftat från skinande sol, till snö, till hagel och blåst. Hahaha kan inte minnas att jag varit med om detta förut, flera olika väder på en och samma dag. Den slutade i alla fall med sol så det hoppas vi på imorgon! Och att någon skonar mig från tjejveckan, huvet och magen värker!



Snödroppar såg jag i februari, så april och värmen få gärna komma tidigt =)
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0