Tidigaste sänggången på länge

2009-06-21 @ 19:33:36
Hejsan!

Haha jag är påväg i säng faktiskt. Halv åtta på kvällen, det är typ sex timmar före det jag gick och lade mig igår :P
Men med tanke på att klockan ringer 5.00 imorgon och jag måste få min sömn blir det så.
Det är juniorserie på Sofiedal hela dagen imorgon. Jag hoppas kunna spela bra så att dagen blir rolig.

Idag har jag tagit det lugnt och fixat ihop bagen inför imorgon. Det innebr att jag också handlat mat
Så nu innehåller den förutom klubbor, bollar, peggar etc. också plåster, alvdedon, solkräm, lypsyl, 2 bananer, 2 äpplen, 4 smörgåsar, 2 pkt russin, 1 aloe energidryck, juice, vatten och 2 drickyoughurt. Så nu är det klart i alla fall, nu fattas bara formen.

Men som sagt har varvat er här nu den senaste timmen och känner mig faktiskt trött så nu ska jag bara göra mig i ordning för sängen. Ni lär få höra av mig sent imorgon.
Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till <3! Klart du har formen! Pussar!

2009-06-21 @ 21:48:08

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0