Storm!

2009-06-26 @ 23:21:22
Heej, detta blir kort, måste sova!

Har spelat foursome idag, som tur var på morgonen, det blåste ordentligt redan då men inte som på eftermiddagen då vissa bollar låg o rörde sig hela tiden :S
Mitt spel var precis som  i måndags och med motvinden som var är det inte mkt att komma med, skittråkigt!!!! Har erkligen inget självförtroende och tänker hela tiden. Det enda som fungerade var puttarna, tur var väl det. Solen har jag också fått för mkt av, men smörjt mig med aloeplantan, gellyn flera gånger o druckit juicen ur Aloeserien. Hudcancer hypoondriker!

Laget klarade sug hyfsat, men som sagt var tuffare på eftermiddagen då ena bollen hade lite tungt, men det skiljer inte så många slag till täten. Imorgon är det singlar, men som sagt var mitt spel är inte mkt att komma med så jag lämnade över till Anne-lie som kommer fixa detta super! Jag går antagligen caddie.

Vet inte om jag hinner skriva
imorgon. Ska hem efteråt och göra mig i ordning och sedan ner till Skanör ige för Katti o Mikkis 18-års fest! Jippi!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0