Starten på mitt sista sommarlov!

2009-06-16 @ 15:25:25
Ja det här är ju faktiskt mitt sista sommarlov någonsin, sen heter det väl semester I guess?!

Men skolavslutningen blev som jag sagt tidigare jättebra.
Det började med avslutningen i kyrkan med alla glada studenter som aldrig riktigt tystnade, fina sångframträdanden, prisutdelningar där bla. två duktiga idrottare fick pris på olika sätt och fina tal.
Efter vår avslutning gick vi till en kompis i närheten och hade roligt ett tag innan vi gick upp på stan och fikade lite.

Efter det så ämnade jag vännerna och gick upp för att möta min morbror som var på jobb i Skåne och tog sig ner till Malmö för att träffa mig. Så roligt att man bor så långt ifrån familjen, men ändå lyckas man träffa någon på avslutningen :) Vi hade jättetrevligt och pratade om massa saker innan utspringet väntade nere på skolan.

Så jag tog mig dit för att fira alla underbara treor som sprang ut i det tyvärr regniga vädret och sedan upp på flaken. Vi det här laget ömmade fötterna och man var ganska blöt, så in i skolan för att säga glad sommar till alla lärare och sedan hem. Jag fixade mig lite, bytte skor och så innan jag tog mig till Hannas student vid Kronprinsen. Väl där firades hon rejält och många av golfkompisarna var där, vi hade roligt fram till tolvtiden då alla ungdomar tog sig till ett fullproppat Hipp för att fira med alla andra studenter. Hade jätteroligt trots det något trånga utrymmet till mycket sent innan hemgång väntade.

En jättehärlig dag, som gärna hade fått att haft mer sol, då man blev ganska blöt och kall stundtals.
Grattis till alla er som tog studenten, nästa år är det minn tur och då ska det firas vill jag lova!! :)


Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0