Sommartider hej hej!

2009-06-29 @ 18:30:46

HEEEEEEEEEEJSAAAAAAAAN!

Sommarlov här också verkar det vara ;)
Nämen i lördags hann jag inte och igår gjorde jag verkligen inget seriöst överhuvudtaget.

I lördags räknade jag ut att jag var uppe i 22 h, hehe. Upp klockan fem fö golf, gick caddie och laget spelade bra. Efter det var det hem och tog det lugnt en liten stund innan jag gjorde mig i ordning och tog mig tillbaka till Skanör och Mikki och Kattis fest. Blev en riktigt lyckad kväll med vänner och firande! I säng var jag väl vid halv fyra. Igår sov jag längeoch chillade mest. Har fixat lite saker också inför torsdag...

Idag hoppaes vi på sol, men den kom först nu. Så jag och Natha möttes vid lunch på stan och åt på goda Gränden och sedan försökte vi hitta en klänning till henne, gick ju sådär.

Nu är jag hemma oc måste ta tag i mitt tökiga hem. Inser också att det blir hem till familj och vänner på fredag, mysigt!



Kommentarer
Postat av: mamma

Min vackra söta Joanna! Det ska bli UNDERBART att få hem dig! Oh vad vi ska kraaamas! :) Puss puss

2009-06-29 @ 22:54:30
Postat av: mamma

Approå sill o strömming... Doktorn till patienten: - Då har vi kommit överens om att du inte är en strömming. - Nej, jag är ingen strömming. Jag är ingen strömming. Patienten lämnar läkarmottagningen, men efter några minuter kommer han springande tillbaka: - Doktorn, doktorn! Det sitter en katt på trappan! - Men vi var ju överens om att du inte är nån strömming. - Vi, ja! Men det vet ju inte katten! ("okänt" ursprung;))

2009-06-29 @ 23:00:07

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0