Solen och värmen är här igen!

2009-06-23 @ 12:37:42
Åhhh så skönt det är med sol och värme igen, det kom igår! Man glömmer nästan bort hur skönt det känns efter att ha gått och fryst i fjorton dagar.

Men ni jag hinner inte riktigt skriva nu. Gårdagen blev något intressant och jag ska berätta senare, men efteråt tog jag mig till Natha och vi spelade först kubb med några kompisar och sedan tog vi oss till bo01 en stund och träffade lite friidrottare. Jag var väldigt trött men det var mysigt. Och sedan är det tydligen så att på sommaren förväntas alla åka hem vid halv ett för då går sista bussen (det är tydligt att det inte är ungdomar som gjort bussturlistan) så jag kom inte hem haha. Så jag sov hos Natha tills idag. Nu kom jag precis hem och ska ta en dusch och äta lunch, vid två blir jag hämtad av tjejerna i damlaget och vi ska spela in på Flommen inför helgen. Eller rättare sagt de ska spela, jag ska nog putta och anteckna en hel del i banguiden. Har ingen ork i kroppen och väldigt onda fötter efter skavsår och mycket gång igår.

Men ha en underbar dag i solen!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0