Skåneväder

2009-06-25 @ 21:58:23

Hejsan!

Hade en skön dag igår. Spenderade mestadels av tiden på Scaniabadet, underbart härligt. På kvällen hade vi lagmöte inför seriespelet imorgon och sedan tog jag mig till Natha igen. Vi åkte tillbaka till Scania och mötte upp Matilda och Petra. En av de finaste kvällarna på länge, underbrt varmt hela kvällen, tillsammans med en superfin solnedgång!

Vi spelade lite kubb tills insekterna som borrar in sig i hårbotten började störa oss. Påvägen hem blev det en liten hamburgare på donken.

Idag hade vi planerat att också vara på badet. Solen var väldigt varm, var bara det att det blåste som bara den, faktistk varm vind men också moln som kom och gick. Så där var vi bara en stund innan jag och Natha åkte hem till henne och såg film. VId fem var jag hemma igen och bytte saker och sedan till golfbanan för att träna emellan sex och åtta.
Gick faktiskt bra och stod och repeterade samma slag om och om igen så nu känner jag mig mkt mer säker.

Det var det som var problemet i måndags. Första nio gick bra, men sen tappade jag tempot och blev superosäker och då funkade ingeting. Allt gick höger och jag sabbade det. Foursomen med Therese gick faktiskt bra efter lite hjälp från Jocke. Vi vann totaldagen så det ser väldigt bra ut! Tur att de andra verkligen spelade bra!

Nu är det dags för sängen, klockan ringer halv sex imorgon och då väntar foursome på ett väldigt blåsigt Flommen, bara att bita ihop!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0