Sista inlägget som tvåagluttare!

2009-06-11 @ 00:06:47

Hej på er!

Har landat här precis, har diskat undan och gjort mig klar för sängen och så kom jag på att jag måste ju skriva här! Abbamusik håller mig sällskap och jag känner mig väldigt tllfreds med mig själv. Faktisk som att lugnet precis sköljde över mig. Imorgon slutar jag tvåan, TVÅAN! Gash jag vet hur jag har slitit och hur det slitit på mig stundtals, men ändå sitter jag här och känner att tiden gått så fort hit fram, fast jag vet hur långt kvar jag tyckte det var i januari.

Året har som jag sagt tidigare bjudit på både tuffa och roliga stunder. Har fått ännu fler underbara vänner och haft roligt på skolan utanför lektionstid. Som ni redan fått er tjatat för redan har estetiska varit en stor drivmotor igenom allt. Man brukar säga att jag alltid framstår som en glad och positiv tjej, men jag kan säga att jag också kan fejka. Men onsdagarna har jag verkligen fått känna mig som mig och skrattat och haft roligt med gänget, och tillsammans gjorde vi otroliga framträdanden tillsammans! Det har verkligen hjälpt!
Jag är otroligt nöjd och stolt över mina fina betyg jag snart får framför mig, trodde inte alls på det i januari, men på något sätt ordnade sig det också. Jag har blivit arton år också, visserligen tror jag att jag känt mig som det länge, men alltid en glädje att få det bekräftat ;)

Och nu är det avslutning imorgon, det kommer vara stor glädje inte bara för egen del utan för alla underbara treor som går ut! Det känns vill jag lova, jag får en stor känsla i magen om hur det kommer kännas för mig nästa år. Imorgon ska dem firas, och så får saknaden komma i höst! Jag kommer vara fullt upptagen med firande här o där fram till sent sent imorgon, så ni får nog vänta till fredag för uppdatering. Jag ber om ett mirakel att solen ska titta fram också!

Och så till sist, jag hade ALDRIG varit där jag är utan min familj och vänner! Att många inte bor här, ifrågasätts ofta hur jag klarar det, men det är inte konstigt för mig. Jag är i en viss period i mitt liv, antagligen utvecklingsperioden ;) där jag klarar av att göra sådant jag vill, tack vare allt stöd jag har från alla kära människor! Jag har många år kvar att spendera tillsammans med de senare! De bor långt bort, men som tur är sitter mitt hjärta inuti mig och där finns all kärlek och värme från alla. Jag klarar mig långt på det! Men i juli blir det hemresa för att fylla på depåerna. Och sedan har jag ju tur att vissa drar förbi Malmö då och då..!

Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Sådan glädjefylld läsning! Du gör och har gjort ett så fantastiskt jobb och du kan och ska vara stolt över dig själv och älska dig själv! Så länge du gör det du vill och drömmer om och låter det ske är du på rätt väg! Jag älskar dig och ser fram emot att du kommer hem senare så vi kan hjälpas åt fylla på!! Älskar dig! <3<3<3

2009-06-11 @ 00:32:46

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0